Is het goed met je? ik hoor niets meer van je?
Wellicht ben je heerlijk aan het genieten van je vakantie. Ook heb je het druk met voorbereiden van cursus, heb ik het idee.
Sinds mijn ontslag lukt het mij financieel niet meer om op vakantie te gaan, nog even doorademen, met IOW= bijstands-niveau voor mensen die na hun 60 ste zijn ontslagen. wordt hopelijk 70% van het minimum jeugdloon.
Ik zal dan daar een jaar van moeten zien rond te komen, .... vreemd hoor als je ruim 41 jaar hebt gewerkt en dan tot je 65,5 jaar helemaal teruggaat naar af. Doet me denken aan monopolie-spel, naar de gevangenis zonder te betalen ! hahaha......

Wat betreft het afvallen:
gewicht 99,5 kg
buikomvang 126 cm
glucose nuchter, 6.3
sinds ik 4x daags Berberine van 200 mg inneem en Victoza 2.4 eenheden injecteer (24 dagen), is het gemiddelde glucose nooit meer boven de 7 gekomen.
Ik drink nog elke ochtend de kefir, en gebruik de zelfgemaakte soya yoghurt met aardappelzetmeel erin en de kippenbouillon. Zuurkool uit het vat (ongepateuriseerd) is nu niet te krijgen bij de groenteman.
Ik ga nu ook naar de acupuncturist dhr. Siauw in Amsterdam, zeer betrouwbare en ervaren heer 35 jaar in Nederland en daarvoor 7 jaar in China, die ook nog voor een schappelijk tarief behandeld. (3x geweest). Ben hiervoor verzekerd.
Hij heeft de hooikoorts wat kunnen afnemen, daarvoor ben ik erg blij en stimuleert de bijnierschors werking in de hoop dat mijn gewicht zal afnemen.
Hij geeft aan dat afvallen middels acupunctuur zeer moeilijk zal zijn, zeker omdat ik voorbij de menopauze ben. En daardoor het afvallen een zeer moeizaam proces is. probeer 10 behandelingen.
Ik train nu 2x per week 1 uur aerobe en krachttraining en ga ook 1x naar het zwembad om in 30 graden water 1 uur oefeningen te doen.
Borstslag zwemmen lukt niet meer met kunst knieën. Er is weinig tot geen mogelijkheid tot zijwaartse beweging door de constructie.
De training ga ik rustig opvoeren tot om de dag .....en zal door de fysiotherapeut worden aangepast.
Ik heb zoals laatst met jou besproken bij de vorige mail diverse links geplaatst, maar geen respons hierover ontvangen.
Met vriendelijke groet,
Doris