Bedankt voor je vurige pleidooi. Dat geeft de burger moed.
Ik ben het helemaal met je eens als je het over regeneratie hebt. Dat is ook wat ik wil bereiken! Een goede vriendin van mij is wat dat betreft voor mij een lichtend voorbeeld. Ze heeft borstkanker, en had een uitzaaiing op de lever. Ze heeft niet voor operatie e.d. gekozen, zeer tot schrik van een groot deel van haar omgeving. Ze is aan de slag gegaan met het versterken van haar immuunsysteem, gesteund door een tibetaanse arts en een therapie met de zgn harmonizer. Ze moet er hard voor werken, haar voeding heel precies kiezen, allerlei genotsartikelen afzweren, sodabaden, zoutomslagen, wandelingen.... Maar ze is fit als nooit tevoren, de uitzaaiing op de lever is weg en de borsttumor slinkt. Geweldig vind ik dat.
Als ik aan haar denk, denk ik: als jij dat in jouw situatie kunt, dan moet ik toch ook de goede weg kunnen vinden.
Als ik kijk naar de discussie tussen jou en Paulina komt het op mij als volgt over: Paulina stelt stabilisatie van bloedsuikers op de eerste plaats en jij algehele versterking. Beiden natuurlijk met oog voor het andere aspect. Doe ik jullie zo een beetje recht?
Of denk jij dat je ook voor beiden tegelijk kunt gaan? Want dat zou natuurlijk helemaal mooi zijn!
Ik ben heel blij met je steun!
PS Heb ook zo'n apparaat gehad voor broodbakken, maar kies toch maar weer voor het edele handwerk, wel zo lekker

Lukt je verhuizing?
Groet,
Liesbeth.