mijn hotmail emailadress is gebanned ?????
mijn hotmail emailadress is gebanned ?????
sorry sorry
wil me heel graag registeren ...maar krijg steeds op me email adress
dit emailadress is gebanned
groetjes
wil me heel graag registeren ...maar krijg steeds op me email adress
dit emailadress is gebanned
groetjes
-
- Nieuw in dit forum
neem gmail, zie gmail.com
en als je niet gelijk kunt registreren wil ik je wel uitnodigen om een account daar te krijgen. mail dan ff naar purmernoord@gmail.com
groetjes
Jan
groetjes
Jan
-
- Nieuw in dit forum
gmail
gmail is net als hotmail een gratis email account, maar dan van de beheerders van "Google" Het grote verschil is dat je een veel grotere opslagruimte hebt, ( 2gig) als je dat wil hebben moet je mij ff mailen dan kan ik je uitnodigen. Het schijnt alleen op die manier doorgegeven te kunnen worden.
groetjes,
purmernoord@gmail.com
groetjes,
purmernoord@gmail.com
-
- Ervaren met het forum
(Mees)
Jan, ik vond intussen al een andere, evengoed bedankt.
Voor geinteresseerden: Het was lycos, ook een gratis mogelijkheid, op www.lycos.nl
Jan, ik vond intussen al een andere, evengoed bedankt.
Voor geinteresseerden: Het was lycos, ook een gratis mogelijkheid, op www.lycos.nl
-
- Verslaafd aan het forum
- Contacteer:
Tja...........................
nu zullen jullie wel denken is ook nie keuk die pillie bant allemaal email adressen
nou dat zit zo: soms moet ik iemand tot de orde roepen en dat gaat moeilijk via een hotmail of een yahoo account. ik kan de internet provider niet aanspreken op het gedrag van de persoon achter de email.
ben toch wel een beetje voorzichtig met een forum waarop 2500 zieke mensen hun verhaal doen.
vandaar dat ik gratis remail adressen BAN. Dat doe ik alleen als er ook daadwerkelijk een probleem wordt veroorzaakt door een MSN, YAHOO of ander account.
Als in de toekomst lycos of gmail adressen problemen veroorzaken BAN ik die ook. Maar daar hebben diegene die al geregistreerd hebben geen last van.
nu zullen jullie wel denken is ook nie keuk die pillie bant allemaal email adressen
nou dat zit zo: soms moet ik iemand tot de orde roepen en dat gaat moeilijk via een hotmail of een yahoo account. ik kan de internet provider niet aanspreken op het gedrag van de persoon achter de email.
ben toch wel een beetje voorzichtig met een forum waarop 2500 zieke mensen hun verhaal doen.
vandaar dat ik gratis remail adressen BAN. Dat doe ik alleen als er ook daadwerkelijk een probleem wordt veroorzaakt door een MSN, YAHOO of ander account.
Als in de toekomst lycos of gmail adressen problemen veroorzaken BAN ik die ook. Maar daar hebben diegene die al geregistreerd hebben geen last van.
Met vriendelijke groeten,
Willy Witsel
Ben je blij met ons gratis advies doe dan
een tweet of een like bovenin deze forumpagina
Willy Witsel
Ben je blij met ons gratis advies doe dan
een tweet of een like bovenin deze forumpagina