Kan er verder wel over gaan uitweiden , maar dan zit er weinig lijn in , ( zit er ook nooit in mn bloedsuikers trouwens

Tot aan mn 50e ongeveer verliepen mn diabetische jaren eeehhhh..... hectisch , op en neer de suikers dus, 2 erg gecompliceerde zwangerschappen , met 2 keizerssneden ,maarrr.... 2 gezonde kinderen !!! ( en nu dus al trotse oma van een prachtige kleinzoon van 6 )
Op mn 35 e en mn 37e twee behoorlijke hartinfarcten helaas ook al.
Na mn 50e en ook door de overgang vrees ik , zijn de complicaties echt aan het toeslaan ,zware operatie etalagebeen 2 jaar geleden oa. , ogen laseren , neuropathie ed. gewrichtsklachten en nog veel meer gemene dingetjes waar ik nu even niet op kom.
Aan mn buitenkant zie je verder " niets" , niemand vermoedt ook maar iets , ben er ondanks alles nog " jong" bij gebleven , men geeft mij vaker 8-10 jaar jonger , nou, da's dan wel aangenaam.

Mn binnenkant kan t ook nog aan ,maar soms helemaal niet meer, tis echt teveel soms allemaal,deze sluipende " killer" ,ik doe natuurlijk , ook na 50 jaar nog steeds , aan een vorm van ontkenning ,dat las ik ook al vaker bij " soortgenoten ". Tja ??

Ben een nogal sensitief mens , een HSP -er , mn emoties verwerk ik ietwat anders dan een gemiddelde ander.
En emoties en diabetes hangen nauw samen , vice-versa beinvloeden ze elkaar hevig .

Een van emoties vraagt zich nu af of ik mn lange verhaal nog moet zien te plaatsen of...... dat dit hier nu wel genoeg is misschien al ?

Geen idee verder nog ..... ik hoor of zie , merk 't dan wel , eerst maar ns kijken wat er nu na deze click gebeurt !!!