Daar liep ik ook al tegen aan.... Ik dacht al... heb ik hier ooit eens zo'n slechte indruk achtergelaten dat ik nu gebanned word??? Maar goed, later merkte ik dat het met mijn outlook (chello) wel lukte. Heel fijn. Toch gelukt! Groetjes...
waarom accepteer je geen hotmail Willie? Ik heb altijd met mn hotmail-adres hier kunnen inloggen. Ben een tijd niet geweest en nu kan ik inderdaad niet meer inloggen, omdat ik m'n wachtwoord niet meer weet.
Wat nu als je alleen een hotmail adres hebt?
gmail is net als hotmail een gratis email account, maar dan van de beheerders van "Google" Het grote verschil is dat je een veel grotere opslagruimte hebt, ( 2gig) als je dat wil hebben moet je mij ff mailen dan kan ik je uitnodigen. Het schijnt alleen op die manier doorgegeven te kunnen worden.
groetjes, purmernoord@gmail.com
nu zullen jullie wel denken is ook nie keuk die pillie bant allemaal email adressen
nou dat zit zo: soms moet ik iemand tot de orde roepen en dat gaat moeilijk via een hotmail of een yahoo account. ik kan de internet provider niet aanspreken op het gedrag van de persoon achter de email.
ben toch wel een beetje voorzichtig met een forum waarop 2500 zieke mensen hun verhaal doen.
vandaar dat ik gratis remail adressen BAN. Dat doe ik alleen als er ook daadwerkelijk een probleem wordt veroorzaakt door een MSN, YAHOO of ander account.
Als in de toekomst lycos of gmail adressen problemen veroorzaken BAN ik die ook. Maar daar hebben diegene die al geregistreerd hebben geen last van.
Met vriendelijke groeten,
Willy Witsel
Ben je blij met ons gratis advies doe dan
een tweet of een like bovenin deze forumpagina