Update bloedsuiker stabilisatie

Je kan je via dit forum aan mij maar ook aan anderen voorstellen. Gebruik wel een psydoniem want dit is een openbaar forum. Vertel iets over je zelf en wat je allemaal al hebt geprobeerd.

Moderator: Cora (therapeut)

bertvaneck
Verslaafd aan het forum
Berichten: 130
Lid geworden op: di jun 10, 2008 12:36 pm

Bericht door bertvaneck »

zoals alfa liponzuur tegen neuropathie >
Willy
Verslaafd aan het forum
Berichten: 10355
Lid geworden op: di okt 09, 2001 3:00 am
Locatie: Exloo
Contacteer:

Bericht door Willy »

yup

:cry: :evil:
Met vriendelijke groeten,

Willy Witsel

Ben je blij met ons gratis advies doe dan
een tweet of een like bovenin deze forumpagina
bertvaneck
Verslaafd aan het forum
Berichten: 130
Lid geworden op: di jun 10, 2008 12:36 pm

Bericht door bertvaneck »

en Willy is het jou geluk om alles voor elkaar te krijgen wat ik hoop groet Bert
Floggi
Bekende op het forum
Berichten: 23
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 10:11 pm

Bericht door Floggi »

 
Willy schreef:Je mag eigenlijk in Nederland niet zeggen dat een voedingssupplement een ziekte kan genezen
Je mag best zeggen dat een voedingssupplement een ziekte kan genezen. Je hoeft alleen maar te laten zien dat die bewering klopt.

Als je niet kunt laten zien dat je gelijk hebt, mag je het ook niet zomaar beweren. Dat lijkt mij eigenlijk helemaal terecht.
 
 
bertvaneck
Verslaafd aan het forum
Berichten: 130
Lid geworden op: di jun 10, 2008 12:36 pm

Bericht door bertvaneck »

hij is er weer de stoorzender wat doe je hier de boel zieke ik ben door de adviezen van willy de pijn kwijt geraakt in mij benen en voeten door het product alfa lipontzuur terwijl de huisarts niet van het bestaan af wist maar gelukkig mij internist wist het wel en gaf mij het advies om het te doen met het resultaat na drie maanden geen pijn meer
Floggi
Bekende op het forum
Berichten: 23
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 10:11 pm

Bericht door Floggi »

 
Ik voeg informatie toe voor de mensen die daar open voor staan.

Ik realiseer me dat sommige mensen niet open staan voor andere meningen - dat is hun eigen keuze.
 
 
Willy
Verslaafd aan het forum
Berichten: 10355
Lid geworden op: di okt 09, 2001 3:00 am
Locatie: Exloo
Contacteer:

Bericht door Willy »

Floggi schreef: 
Willy schreef:Je mag eigenlijk in Nederland niet zeggen dat een voedingssupplement een ziekte kan genezen
Je mag best zeggen dat een voedingssupplement een ziekte kan genezen. Je hoeft alleen maar te laten zien dat die bewering klopt.

Als je niet kunt laten zien dat je gelijk hebt, mag je het ook niet zomaar beweren. Dat lijkt mij eigenlijk helemaal terecht.
 
 
Je hebt het wederom verkeerd Floggi

Als je zegt dat een supplement een ziekte kan genezen en dat aantoont met 100 wetenschappelijke studies zeg je dat het supplement een geneesmiddel is want alleen geneesmiddelen mogen in Nederland een ziekte genezen.

Ik kreeg vorige maand een boete van meer dan 30.000 euro opgelegd door de VWA omdat ik die fout had gemaakt

Ik heb de boete niet gekregen maar ben 3 weken bezig geweest mijn 30 websites op dit vlak aan te passen
Met vriendelijke groeten,

Willy Witsel

Ben je blij met ons gratis advies doe dan
een tweet of een like bovenin deze forumpagina
Willy
Verslaafd aan het forum
Berichten: 10355
Lid geworden op: di okt 09, 2001 3:00 am
Locatie: Exloo
Contacteer:

Bericht door Willy »

Ik heb nu ook een Facebook account daar kan je zien wat ik dagelijks doe

http://www.facebook.com/PillieWillie

Deze pagina is alleen toegankelijk voor Facebook gebruikers
Met vriendelijke groeten,

Willy Witsel

Ben je blij met ons gratis advies doe dan
een tweet of een like bovenin deze forumpagina
Floggi
Bekende op het forum
Berichten: 23
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 10:11 pm

Bericht door Floggi »

 
Willy schreef:Je hebt het wederom verkeerd Floggi
Hoezo "wederom"?
Willy schreef:Als je zegt dat een supplement een ziekte kan genezen en dat aantoont met 100 wetenschappelijke studies zeg je dat het supplement een geneesmiddel is want alleen geneesmiddelen mogen in Nederland een ziekte genezen.
Nou en? Misschien zeg je dan wel dat het supplement een geneesmiddel is. Dat maakt niet uit, hoor. Zolang jij maar kunt laten zien dat je gelijk hebt, mag dat gewoon.
Willy schreef:Ik heb de boete niet gekregen maar ben 3 weken bezig geweest mijn 30 websites op dit vlak aan te passen
Wees maar blij dat ze zo terughoudend zijn. Als jij een farmaceut zou zijn geweest, zouden ze heel wat strenger hebben opgetreden.
 
 
Willy
Verslaafd aan het forum
Berichten: 10355
Lid geworden op: di okt 09, 2001 3:00 am
Locatie: Exloo
Contacteer:

Bericht door Willy »

Wees maar blij dat ze zo terughoudend zijn. Als jij een farmaceut zou zijn geweest, zouden ze heel wat strenger hebben opgetreden
en opnieuw verkeerd :D

In 2007 had ik ook een aanvaring met de VWA, toen kreeg ik een boete opgelegd van 1500 euro, een bestuurlijke boete noemde ze dat voor bedrijf dat iets doet met supplementen

Nu, hebben ze de boetes gelijk gemaakt aan de boetes voor de farmaceutische industrie omdat men redeneert dat als je aan een supplement een geneeskrachtige werking toeschrijft je het eigenlijk hebt over een geneesmiddel

Wil je alsjeblieft alsjeblieft niet meer schrijven over zaken waar je geen verstand van hebt.

Trouwens binnenkort sluit ik dit draadje. Bert, we hebben een andere ontmoetingsplek op het web FACEBOOK :lol: :lol: :lol:

http://www.facebook.com/PillieWillie
Laatst gewijzigd door Willy op do apr 12, 2012 8:26 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Met vriendelijke groeten,

Willy Witsel

Ben je blij met ons gratis advies doe dan
een tweet of een like bovenin deze forumpagina
Willy
Verslaafd aan het forum
Berichten: 10355
Lid geworden op: di okt 09, 2001 3:00 am
Locatie: Exloo
Contacteer:

Bericht door Willy »

ik sluit hem nu

Bert na psoriasis komt diabetes weer aan de beurt dat moet ik nog afmaken!!
Met vriendelijke groeten,

Willy Witsel

Ben je blij met ons gratis advies doe dan
een tweet of een like bovenin deze forumpagina
Gesloten