Update bloedsuiker stabilisatie

Je kan je via dit forum aan mij maar ook aan anderen voorstellen. Gebruik wel een psydoniem want dit is een openbaar forum. Vertel iets over je zelf en wat je allemaal al hebt geprobeerd.

Moderator: Cora (therapeut)

bertvaneck
Verslaafd aan het forum
Berichten: 130
Lid geworden op: di jun 10, 2008 12:36 pm

Bericht door bertvaneck »

willie bedankt voor jou informatie goed weekend
Willy
Verslaafd aan het forum
Berichten: 10355
Lid geworden op: di okt 09, 2001 3:00 am
Locatie: Exloo
Contacteer:

Bericht door Willy »

De website van Hartgenoten heeft mijn ongenoegen op gewekt

Dit schrijven ze over mijn zonnebloemolie waarschuwing

http://www.hartgenoten.nl/voeding-eetgewoonten/olie

Ik vind dat je duidelijk iemand op basis van zijn uitspraken moet beoordelen en niet op basis van opleiding of gezondheid

ze gaan er helemaal aan voorbij dat door het verkeerde advies van het Voedingscentrum in Nederland veel te veel zonnebloemolie wordt gegeten

Ik heb bezwaar gemaakt tegen hun stellingen en mijn stukje over zonnebloemolie op de diabetes website wat erger gemaakt :lol:

http://diabetes-bloedsuiker.pilliewilli ... ebloemolie

Ja eenmaal een PROVO altijd een PROVO, dit begrijp je alleen als je een jaar of zestig bent :lol:
Met vriendelijke groeten,

Willy Witsel

Ben je blij met ons gratis advies doe dan
een tweet of een like bovenin deze forumpagina
bertvaneck
Verslaafd aan het forum
Berichten: 130
Lid geworden op: di jun 10, 2008 12:36 pm

Bericht door bertvaneck »

willie wij gebruiken al jaren voor bakken en braden olijf olie en voor op brood lekker roomboter :D en je moet maar denken je word nooit door een rijtuig over reden maar altijd door een strontkar :D
Floggi
Bekende op het forum
Berichten: 23
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 10:11 pm

Bericht door Floggi »

 
Willy schreef:Ik vind dat je duidelijk iemand op basis van zijn uitspraken moet beoordelen en niet op basis van opleiding of gezondheid
Ik heb die site gelezen, en ik vind dat ze niemand beoordelen op opleiding of gezondheid. Het enige dat ze doen is citeren wat Pillie Willie zelf op zijn site schrijft. Ze verwijzen zelfs naar de PillieWillie-pagina waarop iedereen die woorden zelf kan nalezen.

Ik kan me echt niet voorstellen wat er verkeerd is aan het citeren van die woorden, compleet met bronvermelding.

Daarna zeggen ze dat de wetenschappers er nog niet uit zijn, maar dat de beweringen van Pillie Willie helemaal zo gek nog niet zijn.

Kortom, ik kan me werkelijk niet voorstellen waarom jij zo boos reageert, en zelfs nog eens extra gaat zitten stoken.
 
Willy
Verslaafd aan het forum
Berichten: 10355
Lid geworden op: di okt 09, 2001 3:00 am
Locatie: Exloo
Contacteer:

Bericht door Willy »

Ze gaan niet inhoudelijk in op mijn claims en zeggen ook niet wat er precies verkeerd is aan mijn claims

Ze zeggen dat ik het uit verband haal, ongenuanceerde opmerkingen maak maar geven niet aan waarom
Met vriendelijke groeten,

Willy Witsel

Ben je blij met ons gratis advies doe dan
een tweet of een like bovenin deze forumpagina
Floggi
Bekende op het forum
Berichten: 23
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 10:11 pm

Bericht door Floggi »

 
Willy schreef:Ze gaan niet inhoudelijk in op mijn claims en zeggen ook niet wat er precies verkeerd is aan mijn claims

Ze zeggen dat ik het uit verband haal, ongenuanceerde opmerkingen maak maar geven niet aan waarom
Dat is ook niet de bedoeling van dat artikel.

Dat artikel beantwoordt een concrete vraag. Ze geven een concreet antwoord op die vraag.

Uit dat antwoord kan iedereen afleiden wat hun idee is: zij zeggen dat linolzuur goed is, maar dat je niet moet overdrijven.

Ze vinden het dus een prima idee om de hoeveelheid linolzuur te beperken, maar ze geven ook aan dat het nergens voor nodig is om zonnebloemolie te verketteren.

Dat is een goed, genuanceerd standpunt.

Dat jij misschien een ander standpunt hebt, is geen reden om zo beledigd te reageren. Gun ieder zijn standpunt - dat geldt zeker voor mensen die hun standpunt zo genuanceerd naar voren brengen als Hartgenoten.
 
Willy
Verslaafd aan het forum
Berichten: 10355
Lid geworden op: di okt 09, 2001 3:00 am
Locatie: Exloo
Contacteer:

Bericht door Willy »

We verschillen wel vaker van mening

We = Floggi en Willy
Laatst gewijzigd door Willy op vr jan 27, 2012 12:48 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Met vriendelijke groeten,

Willy Witsel

Ben je blij met ons gratis advies doe dan
een tweet of een like bovenin deze forumpagina
Willy
Verslaafd aan het forum
Berichten: 10355
Lid geworden op: di okt 09, 2001 3:00 am
Locatie: Exloo
Contacteer:

Bericht door Willy »

Ik heb een reactie geschreven naar hartgenoten maar ze gaan niet meer naar zonnebloemolie kijken

Ik heb dit bericht op hun forum geplaatst

http://www.hartgenoten.nl/array/171-har ... zond#10156
Met vriendelijke groeten,

Willy Witsel

Ben je blij met ons gratis advies doe dan
een tweet of een like bovenin deze forumpagina
bertvaneck
Verslaafd aan het forum
Berichten: 130
Lid geworden op: di jun 10, 2008 12:36 pm

Bericht door bertvaneck »

prima artikel willie dat voeding centrum is een stel wijsneuzen bij elkaar wat geen tegen spraak duldt
Floggi
Bekende op het forum
Berichten: 23
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 10:11 pm

Bericht door Floggi »

 
Je bedoelt dat ze een andere mening hebben die jou niet bevalt.
bertvaneck
Verslaafd aan het forum
Berichten: 130
Lid geworden op: di jun 10, 2008 12:36 pm

Bericht door bertvaneck »

nee het hele instituut voedingscentrum bevalt mij niet een stel mensen die niks willen aan nemen van andere mensen en zich arrogant op stellen dit is mij ervaring
Floggi
Bekende op het forum
Berichten: 23
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 10:11 pm

Bericht door Floggi »

 
Ja, dat bedoel ik. Je speelt het op de persoon in plaats van op de inhoud. Dat doen alleen mensen die weten dat ze kansloos zijn zodra het over de inhoud gaat. Die kunnen alleen overeind blijven door de boodschapper neer te halen.
bertvaneck
Verslaafd aan het forum
Berichten: 130
Lid geworden op: di jun 10, 2008 12:36 pm

Bericht door bertvaneck »

ik weet niet waar jij het vandaan haalt van kansloos ik wil gewoon niks meer met deze club te maken hebben het zijn gewoon zakkenvullers ze beihartige alleen de belangen van de geen waar ze geld van krijgen zeg maar sponsors en meer niet
Floggi
Bekende op het forum
Berichten: 23
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 10:11 pm

Bericht door Floggi »

 
Bedankt voor deze treffende illustratie van mijn woorden!
bertvaneck
Verslaafd aan het forum
Berichten: 130
Lid geworden op: di jun 10, 2008 12:36 pm

Bericht door bertvaneck »

:D :D jij bent echt een grapjas met je opmerking en je bijdrage aan deze discussie als je geen respons krijgt die jou aan staat dan reageer je zo dat je het wel verwacht had nou het zei zo en al die semi intellectuele opmerkingen Lap ik aan mij laars goeden avond
Gesloten