Link om actieve gebruiker te worden werkt niet

Korte uitleg over het doel en het gebruik van dit forum. Als je toch nog technische problemen hebt kan je hier om hulp vragen.
Plaats reactie
Guppie1

Link om actieve gebruiker te worden werkt niet

Bericht door Guppie1 »

Hallo!!

Ik heb me zojuist geprobeerd te registreren en kreeg een mailtje met een link erin waar ik op moest klikken, maar dan krijg ik de melding 'page can not be displayed' ...... :(

Ik heb me net geprobeerd aan te melden met mijn gebruikersnaam en wachtwoord, maar ik sta blijkbaar nog niet geregistreerd en heb die link dus echt nodig... Wat nu?!

Zou graag mijn verhaal vertellen (denk dat ik een candida infectie heb) en de mening van anderen horen over wat ik nu moet doen, maar kan dus niet op dat forum als ik me niet kan registreren...

groetjes, Guppie
Gast

Bericht door Gast »

Sorry het gaat niet om een link om actieve gebruiker te worden, maar om mijn account actief te maken....

Ik heb me al geprobeerd nogmaals aan te melden om te kijken of de link dan wel werkt, maar dan staat er dat er al een gebruiker is met dezelfde gebruikersnaam en hetzelfde emailadres....

Ik ben dus wel geregistreerd, maar mijn account is nog niet actief. Weet echt niet meer wat ik moet doen... (heb ook al mijn internetinstellingen gecheckt, zoals er op de pagina staat die ik krijg als ik op de link klink: 'page can not be displayed' etc.)

Help....
Guppie1

Bericht door Guppie1 »

Weet dan echt niemand hoe ik mijn account actief kan maken? :(
Gast

Bericht door Gast »

Hoi Guppie,

Willy is een paar dagen aan het zeilen,dus nog even geduld hebben,hij moet je zeker kunnen helpen :wink:
Willy
Verslaafd aan het forum
Berichten: 10355
Lid geworden op: di okt 09, 2001 3:00 am
Locatie: Exloo
Contacteer:

Bericht door Willy »

Wat is je forum naam?
Met vriendelijke groeten,

Willy Witsel

Ben je blij met ons gratis advies doe dan
een tweet of een like bovenin deze forumpagina
guppie1

Bericht door guppie1 »

Mijn forumnaam is Guppie
Gast

Bericht door Gast »

Het lukt niet om me aan te melden. Kan mij iemand helpen?
Gast

Bericht door Gast »

Ik heb een probleem met het registreren. Telkens wanneer ik me wil inschrijven, krijg ik het bericht dat mijn e-mail gebanned is. Hoe kan dat nu, het is voor het eerst dat ik hier op het forum kom. Iemand een verklaring voor?
Willy
Verslaafd aan het forum
Berichten: 10355
Lid geworden op: di okt 09, 2001 3:00 am
Locatie: Exloo
Contacteer:

Bericht door Willy »

Gast

Bericht door Gast »

ik begrijp er geen bal van. Hoeft ook niet meer.
moes

Bericht door moes »

Maar ik heb helemaal geen yahoo of hotmail adres gebruikt
Plaats reactie