nico - behandeling neuropathie

Je kan je via dit forum aan mij maar ook aan anderen voorstellen. Gebruik wel een psydoniem want dit is een openbaar forum. Vertel iets over je zelf en wat je allemaal al hebt geprobeerd.

Moderator: Cora (therapeut)

Plaats reactie
ndehaas
Nieuw in dit forum
Berichten: 3
Lid geworden op: wo feb 15, 2006 1:22 am
Locatie: Alphen aan den Rijn

nico - behandeling neuropathie

Bericht door ndehaas »

Hoewel ik in dit forum meedoe om de neuropathie in mijn handen en voeten te kunnen aanpakken, toch nog even het vervolg op de laserbehandeling voor mijn levertumoren in Frankfurt bij Prof. T.Vogl.
14 maart de derde behandeling gehad waarbij tumor 4 (van de 5) succesvol weg"gelazerd" is. De laatste tumor wordt op 4 april op dezelfde manier weggehaald en volgens Prof.Vogl zit er nauwelijks groei in de laatste tumor en zijn er ook sinds januari geen nieuwe tumoren meer bijgekomen. Allemaal positief nieuws dus. Na 4 april gaan we over op een schema van 3 maandelijks controle enz.
Opmerkelijk is dat deze laser therapie van Prof. Vogl bijna niet bekend is in Nederland. Via de website www.kanker-actueel.nl is hierover veel meer te lezen (ook voor ander therapiëen en speciaal ortho-moleculaire aanpak is deze site een regelrechte aanrader.
Dankzijn de welwillende medewerking van de behandelende internist in het Rijnland Ziekenhuis (die een perfecte aanbevelingsbrief voor het ziekenfonds geschreven heeft en ook niet moeilijk deed toe ik te kennen gaf mijn eigen weg te willen gaan) is het dus gelukt MET medewerking van het ziekenfonds Zorg en Zekerheid om me in Frankfurt te laten behandelen. Tot zover dus het leververhaal.
Voor de neuropathie heb ik via de internist tramdol HCI retard 4 x 50 mg daags voorgeschreven gekregen. Ik moet zeggen dat het toch een weinig lijkt te helpen. Ik heb een paar dagen bijvoorbeeld niets geslikt (ik werd een beetje benauwd "letterlijk en figuurlijk" van de bijwerkingen), maar door de toegenomen pijn ben ik toch snel weer gaan slikken.
Inmiddels heb ik Alfal-Linolzuur besteld en hoop dat ik hier meer baat bij heb. (Zit dit linolzuur overigens ook niet gewoon in BECEL, of zijn dat weer andere varianten ?).
Wellicht dat ik nog verder kijk naar ortho-moleculaire suppletie, maar vooralsnog wil ik even oppassen mede door de metformine (2 x 1000 mg) per dag die ik moet innemen. In combinatie met de 1xdaaglijkse injectie van langwerkende insuline (lanthus) is het in ieder geval gelukt om de bloedsuikerwaarde tussen de 6 en 8 (met heel af en toe een uitschieter naar de 10) te houden). Maar wellicht dat het regelmatige (en beperkte) eetpatroon (vrijwel koolhydraatvrij) hier nog meer aan heeft bijgedragen.
Ik zal de volgende keer terugkomen op de resultaten van het alfa-linolzuur.
Nico
Willy
Verslaafd aan het forum
Berichten: 10355
Lid geworden op: di okt 09, 2001 3:00 am
Locatie: Exloo
Contacteer:

Bericht door Willy »

Alfa liponzuur!!! :lol: :lol: :lol:

geen alfa linolzuur!!

zou niet durven, na mijn artikel over linolzuur

http://utopia.knoware.nl/~wwitsel/main/ ... ht.3e.html

Wil je ondersteuning bij het neuropathie protocol?

Zoals je misschien al gelezen heeft vermindert metformine de opname van voeding dus ook supplementen.
Met vriendelijke groeten,

Willy Witsel

Ben je blij met ons gratis advies doe dan
een tweet of een like bovenin deze forumpagina
Plaats reactie