nieuw even voorstellen

Je kan je via dit forum aan mij maar ook aan anderen voorstellen. Gebruik wel een psydoniem want dit is een openbaar forum. Vertel iets over je zelf en wat je allemaal al hebt geprobeerd.

Moderator: Cora (therapeut)

Willy
Verslaafd aan het forum
Berichten: 10355
Lid geworden op: di okt 09, 2001 3:00 am
Locatie: Exloo
Contacteer:

Bericht door Willy »

Paulina je denkt dus dat er bij haar sprake is van neuropathie?

Heb je voedingsupplementen advies weg gehaald, dit is een openbaar fourm en dat is bij wet verboden. Kijk hier:

http://www.koagkag.nl/
Met vriendelijke groeten,

Willy Witsel

Ben je blij met ons gratis advies doe dan
een tweet of een like bovenin deze forumpagina
Harma
Nieuw in dit forum
Berichten: 9
Lid geworden op: do mar 23, 2006 12:30 pm

Bericht door Harma »

Hallo allemaal,

Ben gisteren weer naar de huisarts gegaan. Daar uitgelegd dat er steeds meer dingen bij komen. Zoals vinger die zomaar iets doet wat ik niet wil.
Het samenkrimpen van de duim en wijsvinger. Hij zei dat heeft te maken dat de zenuwbanen een eigen weg gaan leiden en dat komt omdat ik er zoveel pijn aan heb. Dat mijn vingers dan weer ineens koud voelen wat ik ook aan kom voelen. Dat komt dat de bloed toevoer dan word geblokkeerd door opgezette pezen.
Ik kreeg nu medicijnen tramadol 200 mg. Dat moest ik maar gaan proberen. Heb gisteren om 16.00 uur 1 genomen. Kon tot 2 uur s'nachts
naar het toilet lopen aldoor overgeven. Alles draaide. Gelukkig is dat nu over maar ik vind het wel eng om nog z'on tablet in te nemen vandaag.

A.s donderdag gaat de fysio een echo maken of er daadwerkelijk ontstekingen in de pezen zitten.

Ik ga volgende week maar weer naar de huisarts of ik nog een emg onderzoek mag. Klinkt raar maar hoop dat er dan wat uitkomt Word nu van de ene kant naar de andere kant toe gegooit zo voelt het.
Pilletje hier pilletje daar en ze kan even weer wat proberen.

Groetjes Harma
thei
Verslaafd aan het forum
Berichten: 651
Lid geworden op: za jan 01, 2005 9:51 pm
Locatie: Munstergeleen
Contacteer:

Bericht door thei »

Harma die eigen weg van je zenuwbanen is dus duidelijk neuropathie :(
Groetjes Thei ennuh...kom maar gewoon voor je mening uit
Willy
Verslaafd aan het forum
Berichten: 10355
Lid geworden op: di okt 09, 2001 3:00 am
Locatie: Exloo
Contacteer:

Bericht door Willy »

Oke Harma "het team" vind dat je neuropathie hebt :lol: :lol:

Wil je proberen met supplementen de pijn weg te krijgen?

Als je dat wilt wil ik je graag volgende week spreken. een soort van intake. forum is leuk maar soms niet handig.

Vind je het erg om de supplementen die je dan gaat gebruiken met 25% korting bij de rooy te bestellen?

---------------------------

bedankt TEAM ik kwam hier echt niet uit.
Met vriendelijke groeten,

Willy Witsel

Ben je blij met ons gratis advies doe dan
een tweet of een like bovenin deze forumpagina
Harma
Nieuw in dit forum
Berichten: 9
Lid geworden op: do mar 23, 2006 12:30 pm

toch niet wat er gedacht werd

Bericht door Harma »

Hallo allemaal,

Na een lange tijd eindelijk duidelijkheid waar de klachten vandaan komen met mijn handen etc. Geen neuropathie maar een tumor in het ruggemerg, heel erg schrikken een zenuw in de knel oke maar dit. A.s woensdag hoor ik hoe ze het gaan weghalen. Hoop heel snel de klachten zijn dusdanig verergerd.
Bedankt voor alle tips en antwoorden.

groetjes Harma
Corrij (therapeut)
Verslaafd aan het forum
Berichten: 2730
Lid geworden op: do mei 19, 2005 10:46 pm
Contacteer:

Bericht door Corrij (therapeut) »

Hallo Harma,

Verdorie dat moet schrikken geweest zijn deze diagnose.
Ik wil je heel veel sterkte toewensen en zou het fijn vinden als je ons op de hoogte zou willen houden,

nogmaals sterkte Harma,

Corrij
Those who do not have enough time for good health,
will not have good health for enough time.

http://www.ortho-vitea.nl
Singesongvon
Ervaren met het forum
Berichten: 54
Lid geworden op: zo sep 10, 2006 6:15 am

Bericht door Singesongvon »

Hoi Harma,

Heel veel kracht en sterkte!!!

Houd de moed erin!

Groetjes, Yvon
Singesongvon
Ervaren met het forum
Berichten: 54
Lid geworden op: zo sep 10, 2006 6:15 am

Bericht door Singesongvon »

Willy schreef:
Ik ben vanmorgen voor de 2e morgen op mijn werk geweest. De klachten worden steeds erger mijn vingers zwellen ontzettend op en de pijn word erger. Zit nu op ringmaat van mijn ringvinger op 19 weer een halve maat erbij gekregen. Wat vaker gaat gebeuren is dat mijn wijsvinger zomaar heen en weer gaat heb er geen controle over.
help is dit ook neuropathie Thei, Paulina?
Hallo,
Misschien, kleine aanvulling op het speurteam?
Heb dit alles door gelezen, zit een tijd tussen.
Extraatje en cadeautje wat je er als bijverschijnsel helemaal voor niks bij krijgt: gebruik Diclofenac misschien?

groet, Yvon
Harma
Nieuw in dit forum
Berichten: 9
Lid geworden op: do mar 23, 2006 12:30 pm

Bericht door Harma »

Hallo allemaal,

Inmiddels ben ik naar de chirurg geweest. Vraag me wel af of ze het menselijkheid zijn vergeten. Het was allemaal negatief. We kunnen er moeilijk bij komen zit bij de 3e wervel en dan vooraan, ik moet dan via een bocht erbij komen. Kans op dwarsleasie , beademing is er als je wakker wordt. Ja moet het je vertellen. Ipv erbij te zeggen meid we doen ons best nee alleen maar negatief. Je wordt daar niet vrolijk van en loop daar dus nu erg mee rond. De manier waarmee het wordt gebracht is niet leuk, maar goed hoop dat het allemaal wat snel gaat. Het moet ingepland worden de tijd voor genomen worden. 17 oktober naar de anesthesist toe hopen dat hij of zij toch wat positiever alles benadrukt.
Kinderen al bang dat ik dood ga, sta er wel alleen voor heb geen man naast me die ook steun kan bieden.
Misschien voor de chirurg cursus communiceren met patienten zal hem het aanbieden als de operatie is geweest.
Het is even wachten wanneer ik heen mag.

groetjes Harma
Corrij (therapeut)
Verslaafd aan het forum
Berichten: 2730
Lid geworden op: do mei 19, 2005 10:46 pm
Contacteer:

Bericht door Corrij (therapeut) »

Hoi Harma,

Is extra moeilijk als je er alleen voor staat,kan de angst van je kinderen goed begrijpen.
Maar de strijd is net begonnen en al doet je arts negatief we moeten proberen positief te blijven,is niet makkelijk,dat weet ik wel,maar we kunnen de srijd niet opgeven voor hij begonnen is.

Jammer dat je zo`n botte en misschien wel lompe arts getroffen hebt :evil:

Probeer positief te blijven meid,en als het straks allemaal achter de rug is geef je die arts eens flink van katoen,

Ik leef met je mee,en als je eens zin hebt om eens lekker te zeuren of je gal te spuwen mag je me altijd een berichtje sturen,ik kan heel goed luisteren,

groetjes,Corrij
Those who do not have enough time for good health,
will not have good health for enough time.

http://www.ortho-vitea.nl
Willy
Verslaafd aan het forum
Berichten: 10355
Lid geworden op: di okt 09, 2001 3:00 am
Locatie: Exloo
Contacteer:

Bericht door Willy »

Harma klote verhaal die tumor, had dan liever gehad dat je gewoon neuropathie had gehad dan kon ik of Corrij er wat aan doen en wij zijn wel veel aardiger!! :lol:

Heeft de arts het nog gehad over het vervolg, na de operatie qua behandeling?
Met vriendelijke groeten,

Willy Witsel

Ben je blij met ons gratis advies doe dan
een tweet of een like bovenin deze forumpagina
Corrij (therapeut)
Verslaafd aan het forum
Berichten: 2730
Lid geworden op: do mei 19, 2005 10:46 pm
Contacteer:

Bericht door Corrij (therapeut) »

Hoi Harma,


Hoe gaat het nu met je?

groetjes,Corrij
Those who do not have enough time for good health,
will not have good health for enough time.

http://www.ortho-vitea.nl
Harma
Nieuw in dit forum
Berichten: 9
Lid geworden op: do mar 23, 2006 12:30 pm

Bericht door Harma »

Hallo Allemaal,

Ik ben er weer heb 2 weken in het ziekenhuis gelegen, Waarvan 5 dagen plat ivm met kans op nabloeding van het ruggemerg.
Ik heb gezegd dit nooit weer, ben nog niet de oude nog steeds veel pijn. Maar alles zit goed vast. In januari mag ik weer door de mri het was heel moeiijk te bereiken.
Blijf positief denken anders kom je er niet he

dit was even kort berichtje wil heel graag even weer liggen

groetjes Harma
Plaats reactie