Hallo allemaal, even voorstellen aan jullie......

Je kan je via dit forum aan mij maar ook aan anderen voorstellen. Gebruik wel een psydoniem want dit is een openbaar forum. Vertel iets over je zelf en wat je allemaal al hebt geprobeerd.

Moderator: Cora (therapeut)

Plaats reactie
Marian123
Nieuw in dit forum
Berichten: 4
Lid geworden op: zo feb 12, 2006 9:50 pm
Locatie: Ridderkerk

Hallo allemaal, even voorstellen aan jullie......

Bericht door Marian123 »

Mijn naam is Marian, ik ben 45 jaar oud en sinds m'n 9e levensjaar diabeet. Ben dus opgegroeid met de ouderwetse insulinespuit met de naalden die je kocht bij de apotheek en die je eenmaal in de week moest uitkoken en bewaren in alcohol. Die naalden werden dus ook minder scherp......jullie snappen wel wat ik bedoel.
Ook het weegschaaltje op tafel om alle etenswaren af te wegen, 90 gram brood is 90 gram brood, de korstjes werden er af gesneden door mijn moeder, stel je voor dat je teveel eten binnenkreeg........zo heb ik natuurlijk nog veel voorbeelden en verhalen, maar wat mij toch nog steeds heel erg blij maakt is de vooruitgang in die 36 jaar.
Eindelijk de wegwerpnaaldjes, altijd een scherpe naald en geen blauwe plekken op m'n benen.
nu gebruik ik de pomp sinds 3,5 jaar en zou niet anders willen.
Ook zijn de complicaties mijn deur niet voorbij gegaan. Neuropathie is daar een van en sinds een aantal maanden chronische ontstekingen aan mijn peesuiteinden. Combiantie van neuropathie in mijn benen en die ontstekingen is best wel lastig en de reguliere geneeskunde geeft weinig oplossingen. O ja! Fibromyalgie mag ik ook aan mijn lijstje toevoegen.
kruimeltje
Ervaren met het forum
Berichten: 46
Lid geworden op: zo feb 05, 2006 3:53 pm

Bericht door kruimeltje »

welkom hier :D

ja die wegwerpnaalden en spuiten zijn een uikomst he?
kan me ook goed herrinneren dat me moeder met die spuiten en naalden bezig was.
waren ook vrij lange en dikke naalden geloof ik :-?
paulina
Verslaafd aan het forum
Berichten: 795
Lid geworden op: ma jan 06, 2003 3:00 am
Locatie: Marrum
Contacteer:

Bericht door paulina »

Hallo Marian,

Welkom op het forum :P

Je hebt inderdaad een aardig klachtenlijstje en je bent hier dan ook op het goede adres gekomen om er iets aan te doen, menigeen is je al voor gegaan, ik ook hoor, en ik ben me daar toch een eind opgeknapt! :P

Je kan met het neuropathie-protocol fantasische vooruitgang boeken en als je kans ziet je koolhydraatjes binnen de perken te houden, dan krijg je ook een betere bls en HbA1c, wat weer prima is om te complicaties tegen te gaan of minimaal verergering te stoppen!

Groetjes van Paulina :D
thei
Verslaafd aan het forum
Berichten: 651
Lid geworden op: za jan 01, 2005 9:51 pm
Locatie: Munstergeleen
Contacteer:

Bericht door thei »

Hoi Marjan,

Ook van mij welkom op het forum :roll:

Stel je vragen maar,antwoord krijg je hier altijd wel. :D
Groetjes Thei ennuh...kom maar gewoon voor je mening uit
Nelleke
Verslaafd aan het forum
Berichten: 773
Lid geworden op: zo jul 18, 2004 4:19 pm
Locatie: De Kwakel

Bericht door Nelleke »

Dag Marian,

Allereerst welkom op dit forum.
Misschien heb je ook al heel wat afgedokterd en zoals je al aangeeft......er wordt je weinig tot niets geboden voor neuropathie pijnen.
Ik ben in juli 2004 op deze site terechtgekomen en als je mijn verhaal zou lezen onder het neuropathie forum dan lees je dat ik van die pijnen verlost ben en met mij nog anderen.
Daarom hoop ik dat ook jij hier geholpen zal worden en vooral ook zal kunnen aangeven dat het jou helpt !!!

Succes en groetjes :

Nelleke
Marian123
Nieuw in dit forum
Berichten: 4
Lid geworden op: zo feb 12, 2006 9:50 pm
Locatie: Ridderkerk

Re: Hallo allemaal, even voorstellen aan jullie......

Bericht door Marian123 »

Hallo allemaal,
Dank jullie wel voor de reacties. Ik geloof dat ik het juiste adres heb gevonden voor de antwoorden op mijn vragen.
Ik hoop dat ik (eindelijk) van die k..pijn af ben, want het ondermijnt je gevoel, je verstand, je hele manier van leven krijgt een wending die je gewoonweg niet wilt! Dus, ik hoop dat ik mijn 'oude' leven een beetje terugkrijg, dat is eigenlijk alles wat ik wil, snappen jullie vast wel.
Ok, ik zoek contact met een van de therapeuten en ik hou jullie op de hoogte van mijn bevindingen en vooral van mijn vooruitgang! :D :D :D
kruimeltje
Ervaren met het forum
Berichten: 46
Lid geworden op: zo feb 05, 2006 3:53 pm

Bericht door kruimeltje »

Nelleke schreef:Dag Marian,

Allereerst welkom op dit forum.
Misschien heb je ook al heel wat afgedokterd en zoals je al aangeeft......er wordt je weinig tot niets geboden voor neuropathie pijnen.
Ik ben in juli 2004 op deze site terechtgekomen en als je mijn verhaal zou lezen onder het neuropathie forum dan lees je dat ik van die pijnen verlost ben en met mij nog anderen.
Daarom hoop ik dat ook jij hier geholpen zal worden en vooral ook zal kunnen aangeven dat het jou helpt !!!

Succes en groetjes :

Nelleke
dat is fijn te lezen :D
ik hoop dat ik dat ook binnenkort kan melden :wink:
is bij jou vastgesteld dat je neuropathie had?
ik heb de verschijnselen wel, maar weet het niet zeker.
zie mijn voorstel berichtje ergens in dit forum :wink:
tot nu toe heb ik nog weinig reaktie gehad :(
Nelleke
Verslaafd aan het forum
Berichten: 773
Lid geworden op: zo jul 18, 2004 4:19 pm
Locatie: De Kwakel

Bericht door Nelleke »

Sorry Kruimeltje......loop een beetje achter met het lezen maar ik ga nu jouw verhaal opzoeken en je daar antwoord geven !

In elk geval : ook welkom van mijn kant :-)

Nelleke
Plaats reactie