mededelingen en vragen over diabetische neuropatie

Je kan je via dit forum aan mij maar ook aan anderen voorstellen. Gebruik wel een psydoniem want dit is een openbaar forum. Vertel iets over je zelf en wat je allemaal al hebt geprobeerd.

Moderator: Cora (therapeut)

Plaats reactie
jan hagedoorn

mededelingen en vragen over diabetische neuropatie

Bericht door jan hagedoorn »

Hallo,

Ik zal mijn mededeling kort houden .

Ik vroeg de cardioloog tijdens controle in 2000 wat ik moest doen,want ik loop wat slechter. Hij wist het niet.
Ik vroeg een jaar later de huisdokter wat ik moest doen want ik liep toch niet lekker meer. Hij gaf mij een folder om de spieren te oefenen.
Dat hielp niet ,het lopen ging beroerder .
Later zei hij ,misschien naar de neuroloog of de orthopeed.
In 3-2005 had ik te hoog suiker gehalte bij de cardioloog en werd door de huisdokter ingegrepen. Dus diabetes II. Ik ben 10 kg. afgevallen en hoef geen tabletten.
Hij had ook getest voor Lyme en het onderzoek gaf aan dat er van de drie 2 testen negatief waren en eentje positief.
Het slechte lopen kwam volgens de neuroloog van te hoge suiker .
En ze kunnen er verder niets aan doen om het tegen te houden.
Nu is de vraag welke supplementen kan ik nemen om het misschien te stoppen anders zit ik over een paar jaar in zo'n electrisch karretje.
Gr.
Jan Hagedoorn
paulina
Verslaafd aan het forum
Berichten: 795
Lid geworden op: ma jan 06, 2003 3:00 am
Locatie: Marrum
Contacteer:

Bericht door paulina »

Hoi Jan,

Welkom op het forum :D

Je zit op de goede weg hoor, er is zeker wat te doen met voedingssupplementen aan neuropathie.
Het lijkt er op dat je latent toch al langer last hebt gehad van je bloedsuikers, DM ll wordt vaak laat 'ontdekt'.

Ik volg ook het protocol en ik ben net als de meeste van ons temet van de pijnen verlost.

Even over dat electrische karretje, ik heb er een en ben er maar wat blij mee, de garaniums gaan ook gauw vervelen hoor! Nu kan ik toch zelfstandig ook nog lekker op pad!

Groetjes van Paulina :D
estherhoogeveen
Verslaafd aan het forum
Berichten: 109
Lid geworden op: wo mar 02, 2005 4:11 pm
Locatie: ilpendam
Contacteer:

Bericht door estherhoogeveen »

Hallo Jan,

Ik heb ook bijna met die pijnen gelopen en ben een paar maanden geledenook begonnen met voedingssupplementen en loop weer als een kievit.

succes

gegroet esther 8)
Willy
Verslaafd aan het forum
Berichten: 10355
Lid geworden op: di okt 09, 2001 3:00 am
Locatie: Exloo
Contacteer:

Bericht door Willy »

Jan als je het neuropathie protocol wilt proberen wil ik je wel toegang geven tot het behandelings forum.

Is er bij jou vastgesteld dat je neuropathie hebt?
Met vriendelijke groeten,

Willy Witsel

Ben je blij met ons gratis advies doe dan
een tweet of een like bovenin deze forumpagina
Plaats reactie