Gebruik supplementen voor behandeling neuropathie

Je kan je via dit forum aan mij maar ook aan anderen voorstellen. Gebruik wel een psydoniem want dit is een openbaar forum. Vertel iets over je zelf en wat je allemaal al hebt geprobeerd.

Moderator: Cora (therapeut)

Plaats reactie
Fredh
Ervaren met het forum
Berichten: 48
Lid geworden op: za okt 01, 2005 7:10 pm
Locatie: Den Haag

Gebruik supplementen voor behandeling neuropathie

Bericht door Fredh »

Ruim twaalf jaar geleden is vastgesteld dat ik diabetes heb. Het begon al een jaar daarvoor toen ik een hypo kreeg. Niet wetende wat dat was dacht ik dat ik een hartaanval kreeg! Ik reed toen 's-nachts in de buurt van schiphol en dacht er over om naar het AMC te rijden. Omdat ik erg zenuwachtig was begon ik als een gek drop te eten dat ik in de auto had. Na 10 minuten verdwenen de klachten en heb die ook niet meer gehad. Ik ben helaas niet naar de huisarts geweest. Sinds vaststelling gebruik ik dagelijks metformine en glibenclamide. Probleem is dat al de jaren mijn suikerspiegel niet stabiel is.

Sinds 1,5 maand heb ik last van symtomen die richting neuropathie wijzen.
Er is een EMG gemaakt en die zag er niet best uit. Sinds die tijd ben ik op zoek naar een mogelijke behandeling. Al snel moest ik constateren dat de reguliere geneeskunde zich beperkt tot pijnbestrijding en voetverzorging.

Op diverse sites heb ik gezien dat behandeling met supplementen resultaat kan hebben. Ook hier heb ik gezien dat er vooruitgang wordt geboekt na het gebruiken van chroom, aLa etc.

Ben benieuwd welke hoeveelheden het beste resultaat geven en zou ook willen weten of iemand het verhaal kent staat op:

http://www.geocities.com/bsy53/dn/neuropa.html?20057

en er ervaring mee heeft.

Het uitgebreide supplementen schema staat hier onder.

Groeten,

Fred


2. The comprehensive programme:
1 x 400mg to 3 x 400mg per day pentoxifylline (TRENTAL), as prescribed by your physician.
1. Before the breakfast meal - on empty stomach: