Op zoek naar oorzaak overgewicht

Je kan je via dit forum aan mij maar ook aan anderen voorstellen. Gebruik wel een psydoniem want dit is een openbaar forum. Vertel iets over je zelf en wat je allemaal al hebt geprobeerd.

Moderator: Cora (therapeut)

Plaats reactie
Veluwe2020
Ervaren met het forum
Berichten: 37
Lid geworden op: za mei 30, 2020 1:09 pm

Op zoek naar oorzaak overgewicht

Bericht door Veluwe2020 »

Hallo allemaal,

Zoals aangegeven ben ik op zoek naar de oorzaak van mijn overgewicht. Ik ben 25 jaar, werkzaam binnen de gezondheidszorg en heb al mijn hele leven 'aanleg' zoals dat genoemd wordt. Sinds dat ik in groep 3 zit weet ik niet beter dat ik bezig met met afvallen, toen al was het duidelijk zichtbaar dat er vetophoping ontstond rond mijn middel. Heel veel diëten heb ik gevolgd, allemaal met weinig tot geen resultaat tot mijn grote frustratie. De huisarts stelde een maagverkleining voor, iets wat ik absoluut niet wil omdat ik denk dat dat niet gaat helpen.

Toen ik het boek SLIM las vielen voor mij meerdere dingen op zijn plaats en ik herkende mij in veel symptomen. Op dit moment gebruik ik geen medicijnen.

Op dit forum hoop ik meer te leren over de oorzaken van gewichtstoename en er achter te komen wat er in mijn lichaam gebeurd wat er voor zorgt dat het afvallen maar niet wil lukken.

Groet
Cora (therapeut)
Verslaafd aan het forum
Berichten: 1600
Lid geworden op: wo okt 10, 2001 3:00 am
Locatie: Exloo

Re: Op zoek naar oorzaak overgewicht

Bericht door Cora (therapeut) »

Hallo je hebt met mij een consult traject gestart. Daarom gaan we verder op het BEHANDELINGSFORUM OVERGEWICHT. En dat doe je zo: viewtopic.php?f=61&t=11563
Groetjes,

Cora
Plaats reactie