Hallo ik ben Cora de therapeut op dit forum

Je kan je via dit forum aan mij maar ook aan anderen voorstellen. Gebruik wel een psydoniem want dit is een openbaar forum. Vertel iets over je zelf en wat je allemaal al hebt geprobeerd.

Moderator: Cora (therapeut)

Gesloten
Cora (therapeut)
Verslaafd aan het forum
Berichten: 1600
Lid geworden op: wo okt 10, 2001 3:00 am
Locatie: Exloo

Hallo ik ben Cora de therapeut op dit forum

Bericht door Cora (therapeut) »

Lees dit even goed door

Hallo allemaal via dit forum behandel ik mensen met overgewicht en diabetes type 2

DE WERKWIJZE

Hier kan je lezen hoe ik werk met diabetes https://pilliewillie.nl/opleidingen/dia ... gsmethode/

En hier kan je lezen hoe ik werk met overgewicht http://www.coradefluiter.nl/general/pub ... ENA1-3.pdf

Ik begeleid mensen via telefoon, skype, en email maar als je graag een keer naar Exloo (Drenthe), mijn woonplaats, wilt komen dan kan dat ook.

Als je een consult wil aanvragen kan dat via cora@coradefluiter.nl

DE KOSTEN

Ik werk met een "strippenkaart" van 90 minuten. Deze kost 90,- euro excl. BTW en wordt niet vergoed door de ziektekostenverzekering. Na elk consult via telefoon (of skype) of bij mij thuis laat ik je weten hoeveel minuten er van je strippenkaart af gaan. Er wordt per 5 minuten naar beneden afgerond. TAls een consult is afgelopen laat ik je direct weten hoeveel minuten ik van je strippen afhaal.

Na elk consult maak ik een verslag waarin ik precies uitleg wat de plan van aanpak wordt. Voor het maken van een verslag rekening ik tussen de 10 - 15 minuten (ongeveer de helft van de tijd die het me werkelijk kost). Door dit verslag is het voor jou duidelijk wat je precies moet doen.

OPENBARE FORUM

Als je wilt weten of ik misschien iets voor je kan doen plaats dan jouw verhaal op het openbare "Jouw verhaal en discussie forum". Vertel hoe het er nu met je voor staat en welke medicijnen je gebruikt. Vermeld ook andere mogelijke aandoeningen.

Gebruik bij het registreren NIET je echte naam maar een pseudoniem!!!

Als je een bericht plaatst zet dan een vinkje bij "Informeer me wanneer een reactie is geplaatst" VOORDAT je het bericht verstuurt. Je krijgt dan een email bevestiging als er een reactie is geplaatst.

Je krijgt dan van mij zo spoedig mogelijk een reactie of ik mogelijkheden zie voor jou.

Het openbare "jouw verhaal en discussie forum" staat hier viewforum.php?f=61

BESLOTEN BEHANDELINGSFORUM

Als we eenmaal begonnen zijn geef ik je toegang tot het behandelingsforum overgewicht viewforum.php?f=60

of

het behandelingsforum diabetes viewforum.php?f=59

Nu heb je nog geen toegang tot deze forums wan dit zijn BESLOTEN forums

Zodra we beginnen met het consult traject kan je jouw eerste bericht (in het jouw verhaal forum) kopiëren naar een van de behandelingsforums dan gaan we daar verder.

ONZE COMMUNICATIE GAAT VIA HET BESLOTEN FORUM

Na een consult maak ik een verslag wat er precies besproken is en plaats dat in jouw draadje op het behandelingsforum. Zo weet je precies wat de plannen zijn. Jij, op jouw beurt, meld mij de resultaten, de uitkomst van bloedwaarde tests enz.

Het besloten behandelingsforum wordt dus gebruikt voor verslaglegging van mijn kant maar ook van jouw kant.
Groetjes,

Cora
Gesloten