newbee

Je kan je via dit forum aan mij maar ook aan anderen voorstellen. Gebruik wel een psydoniem want dit is een openbaar forum. Vertel iets over je zelf en wat je allemaal al hebt geprobeerd.

Moderator: Cora (therapeut)

Plaats reactie
Mar.
Nieuw in dit forum
Berichten: 2
Lid geworden op: vr feb 04, 2011 12:22 pm

newbee

Bericht door Mar. »

Hoi allemaal.
tijdens het surfen kwam ik een poosje terug dit forum tegen. Omdat ik erg geïnteresseerd ben in supplementen, en deze ook gebruik werd mijn aandacht dus getrokken. En misschien kan ik voor mijn huidige problemen zelfs hulp vinden.
Mijn verhaal:
Al 22 jaar heb ik suikerziekte. Type 1, behandeling met een insuline pomp. Buiten de suikerziekte heb ik nog twee autoimuunziektes. Namelijk addisonbierner en vitiligo. Ook mijn schildklier vertoont problemen, maar de waarden zijn nog iets te goed om in te grijpen.
Of het nu komt door een minder goed werkende schildklier, of ergens anders door, mijn bloedsuikers zijn de laatste tijd drama. Soms zit ik zo hoog dat ik niet meer kan functioneren en hypo's voel ik niet meer. Erg lastig, want zo ben ik al een paar keer in een diabetisch coma geraakt.
Dat ik de laatste tijd erg moe ben is dan ook goed te verklaren. Al weiger ik om me er maar bij neer te leggen, wat volgens de artsen toch maar zou moeten.
Mocht iemand nog vragen hebben, hoor ik het graag.
groet,
Mar.
Corrij (therapeut)
Verslaafd aan het forum
Berichten: 2730
Lid geworden op: do mei 19, 2005 10:46 pm
Contacteer:

Bericht door Corrij (therapeut) »

Hallo Mar,

Welke medicijnen gebruik je momenteel?
Hoeveel insuline neem je per dag? En welke?
Hoe ziet jouw voedingspatroon eruit?
Heb je overgewicht?
Andere klachten zoals hoge bloeddruk?

groetjes,
Corrij
Those who do not have enough time for good health,
will not have good health for enough time.

http://www.ortho-vitea.nl
Plaats reactie