Mijn neuropathie verhaal

Je kan je via dit forum aan mij maar ook aan anderen voorstellen. Gebruik wel een psydoniem want dit is een openbaar forum. Vertel iets over je zelf en wat je allemaal al hebt geprobeerd.

Moderator: Cora (therapeut)

Cora (therapeut)
Verslaafd aan het forum
Berichten: 1600
Lid geworden op: wo okt 10, 2001 3:00 am
Locatie: Exloo

Re: Mijn neuropathie verhaal

Bericht door Cora (therapeut) »

Hallo Thei,

Hoe gaat het met je?
Groetjes,

Cora
thei
Verslaafd aan het forum
Berichten: 651
Lid geworden op: za jan 01, 2005 9:51 pm
Locatie: Munstergeleen
Contacteer:

Re: Mijn neuropathie verhaal

Bericht door thei »

Veel gebeurd bij mij,september 2016 is mijn vrouw overleden aan dikkedarmkanker met uitzaaingen en was al therminaal bij de diagnose,maar goed,mijn leven weer opgepakt en verder gaan.


Ondertussen een hartkatheresatie gehad waar niets te vinden was en COPD gratis erbij gekregen,maar ook daar valt mee te leven.
Groetjes Thei ennuh...kom maar gewoon voor je mening uit
Cora (therapeut)
Verslaafd aan het forum
Berichten: 1600
Lid geworden op: wo okt 10, 2001 3:00 am
Locatie: Exloo

Re: Mijn neuropathie verhaal

Bericht door Cora (therapeut) »

Hallo Thei,
Sorry voor mijn late reactie......
Wat een narigheid allemaal! Ik vind het wel knap dat je je leven weer op pakt, dat zal niet altijd makkelijk zijn als je daarbij gezondheidsproblemen hebt.

Ik heb een tijdje geleden een overzicht gemaakt van voedingssupplementen die werkzaam kunnen zijn bij COPD. Als je daar in geïnteresseerd bent dan kan ik dat op het forum zetten.

Beterschap en hartelijke groet,
Cora
Groetjes,

Cora
thei
Verslaafd aan het forum
Berichten: 651
Lid geworden op: za jan 01, 2005 9:51 pm
Locatie: Munstergeleen
Contacteer:

Re: Mijn neuropathie verhaal

Bericht door thei »

Er is geen medicatie oid wat COPD genezen kan,wel je leven wat verlichten,maar zover is het bij mij nog lang niet.
Medicatie is dan een pufje of aan de zuurstof.
COPD kan ook door het eiwit alfa1 tekort veroorzaakt worden,maar dan is het ook erfelijk,hiervoor laat ik volgende week ff bloed prikken.

Nooit ergens last van gehad tot ik in febr 2017 in Perth uit het vliegtuig kwam.
Viel mij meteen op dat mijn broer,9 jaar ouder,ook diabeet en roker mij het licht uit de ogen liep,terwijl ik al 29 jaar rookvrij ben,op mijn werkzaamheden na dan,maar ook dat viel wel mee.
Groetjes Thei ennuh...kom maar gewoon voor je mening uit
Plaats reactie