Carnitene

Je kan je via dit forum aan mij maar ook aan anderen voorstellen. Gebruik wel een psydoniem want dit is een openbaar forum. Vertel iets over je zelf en wat je allemaal al hebt geprobeerd.

Moderator: Cora (therapeut)

Plaats reactie
Nelleke
Verslaafd aan het forum
Berichten: 773
Lid geworden op: zo jul 18, 2004 4:19 pm
Locatie: De Kwakel

Carnitene

Bericht door Nelleke »

Ik heb een kennisje die een recept van haar arts voor Carnitene heeft gekregen en ze heeft het ook al laten bestellen, maar..... van haar verzekering heeft ze te horen gekregen dat dit niet vergoed zal worden, dus dan zou ze met enorme kosten opgezadeld kunnen worden.
Ik heb me werkelijk rot gezocht naar een lijst met medicijnen die vergoed worden (GVS) maar kan het niet vinden en naar mijn mening heb ik dit eens gezien en stond carnitene er wel bij.

Weet iemand van jullie of dit nu (nog) wel of niet vergoed wordt ????
Heel graag, als het mogelijk is, een snelle reactie en misschien weet iemand ook de link door te geven waarop staat dat dit vergoed wordt (of niet).

Alvast bedankt !

Nelleke
Corrij (therapeut)
Verslaafd aan het forum
Berichten: 2730
Lid geworden op: do mei 19, 2005 10:46 pm
Contacteer:

Bericht door Corrij (therapeut) »

Hoi Nelleke,

Ja daar lopen meer mensen tegen aan :(

De ene ziektekostenverzekering vergoed het wel en de andere niet.

Het is dus niet zo dat het automatisch vergoed wordt.
Vaak wil het wel helpen als de arts die het recept heeft voorgeschreven een briefje mee geeft met daarin de reden dat hij carnitene heeft voorgeschreven.

groetjes,
Corrij
Those who do not have enough time for good health,
will not have good health for enough time.

http://www.ortho-vitea.nl
Nelleke
Verslaafd aan het forum
Berichten: 773
Lid geworden op: zo jul 18, 2004 4:19 pm
Locatie: De Kwakel

Bericht door Nelleke »

Nu Corrij.....dat wist ik dus niet. Ik heb het destijds wel vergoed gekregen maar denk toch maar, mocht ik het weer nodig hebben, ik eerst maar ga vragen of dit nog vergoed wordt, want het is inderdaad schreeuwend duur.

Bedankt voor je snelle reactie en groetjes :

Nelleke
Plaats reactie