Dystrofie????

Korte uitleg over het doel en het gebruik van dit forum. Als je toch nog technische problemen hebt kan je hier om hulp vragen.
Plaats reactie
tricia

Dystrofie????

Bericht door tricia »

:cry
Sinds de zomer 2005 heb ik last van mijn enkel.Het begon met een zwelling waar een wond op verscheen. De huisarts heeft onderzoeken naar trombose en suikerziekte gedaan, gelukkig waren de uitslagen goed.Maar de zwelling en wond bleven en werd pijnlijker,daarom werd ik naar een dermatoloog verwezen. Na veel zalfjes en bindsels ging de wond langzaam dicht maar genas niet echt omdat ik van binnenuit vreselijke pijnen had.Het is alsof mijn enkel en voet in brand staan, een branderig zeurende pijn.Bovendien ziet het er uit alsof ik plaatselijke bloeduitstortingen in mijn enkels en onderbeen heb. Mijn huisarts heeft vervolgens door z'n assistente een bloedvatmeting laten doen. Ook dat was goed.Ik ben nu echt de wanhoop nabij want ik wordt niet verder geholpen om te achter halen wat de oorzaak is. De wond is er nog steeds, de huid rondom is dun(wasachtig) en erg gevoelig ik ben bang om me te stoten want dan verga ik van de pijn. Met dit alles is het advies van de dermatoloog.....steunkousen!!Dit wil ik wel, maar ik krijg ze niet aan(vanwege de gevoeligheid) en moet ik me leven lang die dingen dragen als ik niet eens weet wat ik mankeer.Nu las ik laatst over dystrofie. Deze mevrouw had het in haar arm, maar ze beschreef de symtomen zo alsof ze het over mijn enkeks had.Mijn vraag dus aan de medischie in deze forum komt dystrofie ook voor in de enkels, en wat is jullie advies??? Bedankt met vriendelijke groet;WANHOOP
rabbitfriend
Verslaafd aan het forum
Berichten: 1013
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:40 pm
Locatie: Wageningen

Bericht door rabbitfriend »

Hoi Tricia,

Jouw verhaal staat op het verkeerde forum. Het hoort op: Vragen waarvoor nog geen forum beschikbaar is. Hier zullen mensen je bericht niet vinden en dus niet antwoorden.

Verplaats even je bericht en dan zal ik je wat vertellen over datgene wat ik over dystrofie en de Nederlandse gezondheidszorg weet.........
En om alvast een tipje van de sluier op te lichten. Ja, dystrofie kan ook bij de enkel voorkomen. En ik denk dat het terecht is aan de hand van je klachten om dit uit te zoeken. En wat je vooral niet moet laten doen is je laten afschepen door artsen die er geen verstand van hebben! Meer volgt op het goede forum.

Tot snel!
Rabbitfriend :wink:
Wie niet in wonderen gelooft, is geen realist. (David Ben-Goerion)

Wirklich ist was wirkt. (C.G. Jung)
Plaats reactie