registreren

Korte uitleg over het doel en het gebruik van dit forum. Als je toch nog technische problemen hebt kan je hier om hulp vragen.
Plaats reactie
Mees

registreren

Bericht door Mees »

Hallo,

ik wilde registreren om een bericht te kunnen plaatsen, maar kreeg het bericht dat m'n e-mailadres geband was. Idem dito met m'n tweede adres.
Wat kan hiervan de reden zijn?
(Een hele tijd geleden wilde ik dit ook, en ook toen lukte het niet. Weet niet meer wat toen de reden was.)
Bedankt alvast.
Mees

Bericht door Mees »

Ik las net dat het aan mijn hotmail-account ligt.
Jammer zeg!
Waarom hebben jullie hiertoe besloten als ik vragen mag?
Weet iemand misschien een kostenloos alternatief voor een account?
Met vriendelijke groet.
Forumgastvrouw
Verslaafd aan het forum
Berichten: 130
Lid geworden op: zo feb 08, 2004 3:22 pm
Locatie: PWK Forums

Bericht door Forumgastvrouw »

Hoi Mees,

Ik weet niet wanneer jij je voor het eerst hebt geregistreerd en of je al eerder berichten had verstuurd, maar indien jij al jaren zonder berichten te versturen gebruiker was, dan ben je uit de lijst gehaald. Willie is de lijsten aan het bijwerken omdat veel mensen enkel lezen en niet meedoen aan het forum. Dit onder andere uit respect naar de zieke mensen die steeds hun verhaal doen. Indien dit echter niet het geval is, kan het zijn dat het te maken heeft met het hebben van bv een hotmailadres. Deze adressen zijn gevoeliger voor virussen e.d. en worden daarom liever vermeden, hoewel ik dacht dat dit enkel een issue was bij het als nieuwe gebruiker aanmelden.
Vriendelijke groeten,

PWK Forumgastvrouw
Mees

Bericht door Mees »

Dankjewel voor je snelle reactie.
Ik weet niet meer precies hoe het die eerste keer ging. Ik kon in elk geval geen bericht plaatsen, waarschijnlijk omdat het ook toen bij het registreren al mis ging.
Heb toen andere wegen gezocht om verder te komen met mijn vragen.
Ik neem aan dat het toen en ook nu aan m'n hotmail lag/ligt.

Zou het niet kunnen dat de info over virusgevoeligheid m.b.t. hotmail verouderd is?
Volgens mij zit er inmiddels een ingebouwde virusscanner in.
Misschien iets om opnieuw naar te kijken, dat zou fijn zijn.
Plaats reactie