kan je reguliere therapie met behandeling natuurarts comb

Korte uitleg over het doel en het gebruik van dit forum. Als je toch nog technische problemen hebt kan je hier om hulp vragen.
Plaats reactie
nicolette

kan je reguliere therapie met behandeling natuurarts comb

Bericht door nicolette »

Hallo , ik ben een vrouw van 42.Al jaren candidainfecties. Maar de laatste jaren moeilijker te behandelen. Ik heb in 2001 in L.B.A laten doen in Scheveningen.Toen zaten er weinig gistcellen in het bloed.De arts die dit deed weet mijn klachten aan stress.Ik had vermoeidheids en spier en stijfheidsklachten. In een algemeen zkh werd fibromyalgie geconstateerd.De laatste tijd heb ik voortdurend buikklachten en vaginaal last van jeuk en branderigheid. Ik ben bij de gynacoloog geweest en later naar de Dermatoloog gestuurd.Uit een kweek bleek ik candida te hebben.De diflucan die ik bij klachten krijg voorgeschreven hielp niet meer.Ten einde raad ben ik nu in Drachten onder behandeling van dr Floris een natuurarts. In de lijst van orthomoleculaire artsen aangeraden vooe behandeling v candida. Ik ben nu 4 keer geweest en krijg behandeling met accupunctuur en voedingssupplementen. Ondertussen heb ik al 2mnd die schimmelinfectie en werd ik er gek van.Vrijdag kreeg ik een positieve uitslag van de kweek en heeft de dermatoloog voor 6 mnd Trisporal voorgeschreven. Dit moet ik op de 5de en 16 de dag van de cyclus slikken. Ik vroeg om nystatine maar vlgs de Dermatoloog werd het meeste afgebroken door het maagzuur dus voor mij niet afdoende
De natuurarts was hier niet blij mee. Maar wat moet ik Ik heb nu een maal 2 capsules Trisporal geslikt.De natuurarts kent Diflucan en Trisporal niet ondanks dat hij aanbevolen is. Hij beweert dat bv gynodakterin moet helpen en dat het anders geen schimmel kan zijn.Buikpijn waar het bij mij mee begint als ik een infectie krijg kan vlgs hem ook niet.Wat moet ik? Wie kan mij advies geven? [/quote]
rabbitfriend
Verslaafd aan het forum
Berichten: 1013
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:40 pm
Locatie: Wageningen

Bericht door rabbitfriend »

Hoi Nicolette,

je hebt jouw bericht in het verkeerde forum geplaatst. Zet hem in het candida subforum: Diagnose en behandeling van candida en hypoglycemie. anders heb je grote kans dat ie niet gelezen word.
Regulier en alternatief hoeft elkaar niet te 'bijten', maar welke combi's allemaal kunnen weet ik niet.

gr, Rabbitfriend :wink:
Wie niet in wonderen gelooft, is geen realist. (David Ben-Goerion)

Wirklich ist was wirkt. (C.G. Jung)
Plaats reactie