Willy heb je mijn bericht gelezen?

Korte uitleg over het doel en het gebruik van dit forum. Als je toch nog technische problemen hebt kan je hier om hulp vragen.
Plaats reactie
Jolanda21

Willy heb je mijn bericht gelezen?

Bericht door Jolanda21 »

HI

Ik heb 5 dagen geleden een email gestuurd maar nog geen bericht terug gekregen. Misschien heb je mijn bericht niet gelezen of ben je even op vakantie... In ieder geval probeer ik t nog een keertje. Ik heb me geregistreerd bij jullie maar het lukt me niet om de link te activeren. Kun je me vertellen wat ik moet doen om te activeren.

Alvast bedankt..
doei Jolanda
Jack (therapeut)
Verslaafd aan het forum
Berichten: 855
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 4:01 pm
Locatie: Oudenbosch

Bericht door Jack (therapeut) »

Jolanda,

Willy is inderdaad een weekje met vakantie.....
Misschien kan ik je helpen?

Groet,

Jack
Uw gezondheid, mijn zorg........
jolanda21

Bericht door jolanda21 »

HI Jack!

Fijn dat je me wilt helpen. Ja, ik heb me dus geregistreerd onder gebruikersnaam jolanda83 en dat gaat goed, ik krijg een email waarin staat dat ik die link moet aanklikken om mijn registratie te activeren maar als ik de link aanklik gebeurt er niks...
Dus ik ben wel geregistreerd maar nog niet geactiveerd want als ik bij deze email mijn gebruikersnaam jolanda83 wil intikken zegt de computer dat deze al in gebruik is... Daarom heb ik maar ff jolanda21 gebruikt.
Snap je t nog... hihi

Nou als je me kan helpen geweldig en anders moet ik gewoon ff wachten tot Willy terug is. Maar ja k was een beetje ongeduldig...

Groetjes Jolanda
Gast

Bericht door Gast »

Jolanda,

Stuur even een email naar Willy met je gebruikersnaam:
wwitsel@knoware.nl

Hij kan je account dan activeren.

Groet,

Jack
Willy
Verslaafd aan het forum
Berichten: 10355
Lid geworden op: di okt 09, 2001 3:00 am
Locatie: Exloo
Contacteer:

Bericht door Willy »

Jolanda ik was op vakantie en daarna ziek. Je account werkt nu.
Plaats reactie