Ik moet steeds opnieuw inloggen is dat wel goed?

Korte uitleg over het doel en het gebruik van dit forum. Als je toch nog technische problemen hebt kan je hier om hulp vragen.
Plaats reactie
Yonna
Verslaafd aan het forum
Berichten: 112
Lid geworden op: vr jan 31, 2003 3:00 am

Ik moet steeds opnieuw inloggen is dat wel goed?

Bericht door Yonna »

Hoi Willy,
Elke keer als ik ben ingelogd, en ik schrijf een bericht of beantwoord een bericht, moet ik weer opnieuw inloggen, ik wordt dus steeds uitgelogd...Rara hoe kan dat?
Gast

Bericht door Gast »

Ik denk dat dit komt door jouw cookie instellingen.
Ga naar extra (bovenin de balk van de browser), dan naar internet opties, geef daar cookies meer rechten zodat er meer mag.

laat me even weten of dat werkt.
Rita M
Bekende op het forum
Berichten: 14
Lid geworden op: do apr 21, 2005 12:28 pm
Locatie: wuustwezel

Ik moet steeds opnieuw inloggen

Bericht door Rita M »

Hallo Willy,
Ik ben een digibeet :-? en heb je advies gevolgd om de cookies meer "rechten"te geven, maar bij de cookies aangekomen, weet ik niet wat aan te vinken. Mijn instelling staat op automatisch.
Wat moet ik aanvinken voor meer rechten?
Alvast bedankt,
RitaM
Vooral doorgaan met ademen
Willy
Verslaafd aan het forum
Berichten: 10355
Lid geworden op: di okt 09, 2001 3:00 am
Locatie: Exloo
Contacteer:

Bericht door Willy »

Je zou het volgende kunnen proberen

extra, internet opties, selceteer het internet, aangepast niveau en dan op het menu laag, opnieuw instellen

laat me even weten of het werkt
deejee
Zeer ervaren met het forum
Berichten: 79
Lid geworden op: wo mar 02, 2005 11:57 pm
Locatie: gemeente Zaltbommel

steeds opnieuw inloggen II

Bericht door deejee »

beste Willie,

ook mij is het opgevallen als ik naar je site ga vervolgens inlog en aanvind voortaan automatich ingelogd te willen zijn dat ik me toch bij elk bezoek opnieuw moet inloggen.
ergens in deze vragenlijst las ik over de internetinstellingen waar ik cookies meer rechten kon geven door de resolutie lager in te stellen.
dit heeft echter niet geholpen.
is er een andere oplossing?

bvd.Deejee
KOMBUCHA schrijf ik in hoofdletters!!
Omdat het zich steeds weer bewijst als probaat middel t.b.v. vele kwalen!
Willy
Verslaafd aan het forum
Berichten: 10355
Lid geworden op: di okt 09, 2001 3:00 am
Locatie: Exloo
Contacteer:

Bericht door Willy »

Nee ik zou het echt niet weten!!
Gast

waarom wordt mijn emailadres gebanned??

Bericht door Gast »

hallo,

Dit is de 3de keer dat ik probeer aan te loggen om mijn verhaal te mogen doen. Ik weet niet wat er scheelt, maar telkens ik de gegevens invul om mij te registreren is mijn email gebanned of zoiets, terwijl ik er volgens mij nooit problemen mee heb gehad.

Ik zou graag lid worden van dit forum, maar helaas na een aantal pogingen en er de reeks meldingen die ik heb gemaakt, slaag ik er nog steeds niet in.

Ik vind dit een prachtinitiatief, maar wat ben je ermee, als je candida hebt en nog niet eens mag toetreden???

In ieder geval, wens ik iedereen toch nog succes met de genezing, incl. mezelf (als ik hier geen steun krijg, dan geef ik het mezelf maar) en ik hoop dat ik dan maar de enige ben die niet mag toetreden omdat mijn emailadres zou gebanned zijn.

Er is al zoveel onbegrip omwille van de candida-infectie, ... dan kan dit er nog wel bij.

Groeten

ps: mijn emailadres is martine478@hotmail.com moest er iemand aan uit kunnen, graag een berichtje aub, dat zou ik tof vinden
Willy
Verslaafd aan het forum
Berichten: 10355
Lid geworden op: di okt 09, 2001 3:00 am
Locatie: Exloo
Contacteer:

Bericht door Willy »

Ik accpteer in het algemeen GEEN hotmails, stuur me een email als je echt wilt mee doen dan registreer ik je.
Plaats reactie